Citara & Molly Hopping Citara & Molly

lørdag 14. mars 2009

Filmkveld hos Marthe og ridetur.

I går, altså fredag hadde Marthe filmkveld. Alle ( Hanna, Torill, Anna, Maria, Marthe og Jeg ) hadde med seg godteri, så det ble endel godteri ^^ Som vi ikke greide å spise opp xP Først så vi Norske Talenter, som var i Trondheim denne gangen. Litt av hvert kan man si ;) Så var det filmen da. Fritt Vilt II. Maria dro midt i filmen, for hun ville ikke gå hjem.

Filmen var ikke så bra, skvetter noen ganger, men ikke så spennende. Så er litt skuffa :(           Resten av kvelden ble prating, prating og tulling. som f.eks.  "Æ har veiviser, å veit du kæm den ligne på? Mikkel Gaup!" xD  Jeg kom vel hjem i halv 2 tiden.

Idag, hadde jeg skikkelig arbeidslyst. Først begynnte jeg å rake sammen all siloen som hestene hadde dratt utover fra beitet. Deretter tok jeg driten. Og det var masse! Så reparerte jeg "temmebingen" og møkket, før jeg tilslutt rei ut :)

Rideturen var herlig. Citara ( føllet ) storkoste seg, og løp som bare det. Det gjorde Santana og. Gleder meg til jeg kan ri og galoppere slik med Citara. 

Etterpå ble det hovrasping på Citara.

Ingen kommentarer: