Citara & Molly Hopping Citara & Molly

fredag 19. september 2008

Endelig fredag!

Og bare 1 dag til Åsheim, tellinga som Hanna har holdt på med siden forrige helg xD

Jeg tenker mye, noe som er helt vanlig. Da jeg gikk til bussholdeplassen i regnet, tenkte jeg på hvordan det skal bli i høst. Siden da kommer det til å øsregne, men vi har ikke noe skur å stå i. Endelig kom bussen, og jeg gikk ut av regnet og inn i bussen.

I svømmetimen idag, holdt vi på med livredning. Vi flakset som fugler og landet i vannet, noe som kalles et "livredningshopp" Når vi skulle svømme med en person, som var "bevistløs" Jeg og frida ble et par, mens f.eks. Ole og Maria ble et xD

Siste friminuttet startet med at jeg, Anna, Hanna og Torill gikk på handicap-dassen og hadde paste i håret, mens Marthe sto og så på. Da fikk Anna, Hanna og Torill en slem, slem idè. De skulle "ordne" håret til Marthe med paste. Så de tok å hadde paste i håndflatene og løp etter henne. Marthe som ikke er kjent for å løpe veldig fort, ble tatt igjen av de.. Hanna tror jeg holdt, mens Torill og Anna klinte paste oppi håret til Marthe. Stakkar Marthe^^

På bussen "raste" Hanna av seg, fordi Marthe ikke ville fikse håret sitt, men ha det rett ned hele tiden xD Mens Helen filmet det hele. I det siste har Marthe å Hanna blitt veldig keen p¨¨ta bilder av seg selv sammen, noe som de gjorde nå og ;P

Rideturen idag begynte dårlig. Det nyttet rett å slett ikke å stramme gjorden! Molly har blitt litt for tykk, for å si det mildt. Men etter 5-10 min, vondt nese ( etter jeg glapp spennen, og slo meg selv) og mange irriterende tanker gikk det endelig =) Tenkte på litt forskjellig når jeg red opp, og plutselig hoppet en kamuflasje frosk opp forran oss. Jeg måtte seff ta bilde av den, så jeg hoppet av Molly. Tippe det så veldig morsomt ut at jeg hoppet etter en frosk, for å ta bilde av den. Fikk ikke bilde engang =( vel nede til "steinbruddet" krysset en middels elgku max 50m unna oss.


Som sagt, 1 dag til Åsheim ;P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den biten om mae va baest laell :D

Hanna Marie sa...

hehe! d e jo morsomt å ta bilde av sæ sjøl da XD D va litt arti å kjæft på marthe for da fikk æ ut allj aggresjon å faanskap XD (Y) Takk t Emma for å ta opp temae som æ konnj kjæft på Marthe for ;)