Citara & Molly Hopping Citara & Molly

tirsdag 23. september 2008

Prøve m.m

Idag hadde vi en Naturfag prøve, som gikk helt strålende :D Etter det gikk vi på datarommet, og Torill kom inn" Koss klasse høre menneska i? " " Dæm høre t pattedyr" svarte jeg automatisk. Så begynte hun å smilte, uten at jeg helt visste hvorfor. "hehe, trudd dæm hørt t i arbeiderklass'n æ" Og jeg lo og lo, som bare det xD

I musikk timen skulle vi dikte en sang, noe som ikke er så enkelt synes jeg, men når jeg og Anna blir ferdig så skal den ligge ut her, for jeg føler på meg at den blir litt komisk xD Vi hadde det iallefall veldig gøy ;P

Rideturen på Molly gikk veldig bra idag, det ble endel galloppering p.g.a hun er blitt veeeldig tykk =/ så jeg må prøve å få henne tynnere igjen.. Tror jeg må kjøpe en gjordforlenger, for det er et strev å få på gjorden, men heldigvis ikke idag :O

Nå gjenstår det bare å øve til krl prøve som er i morgen :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

HURRA! finfint :D
D me torill har ae aa nevnt :D

Kine sa...

hehe, såg d;P va litt komisk for å si d mildt xD

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Kine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ane-Mathilde sa...

HeiHei :)
Takk for kommentar på bloggen min :)
Hoppet bane på 80 cm (med en nordlandshest :D)

Nu må du snart blogge litt igjen :)
Nysgjerrig på hva som skjer rundt deg vettu ;D

Glad i deg <3