Citara & Molly Hopping Citara & Molly

tirsdag 23. september 2008

Ny Handballtrener

Etter en helg etter veeldig lite søvn, ble det desverre Mandag. Heldigvis hadde vi ikke de verste fagene, så jeg kom meg igjennom skoledagen.

I kunst og håndtverk timen avsluttet vi med trykk for denne gang, det oppstod en ganske stor diskusjon om jakt, noe som egentlig ganske artig. På slutten av timen hadde Anna fått for seg at hun skullle tegne "hitler-bart" på meg med svartmaling xD hun fikk det seff ikke til, men vi har veddet om at hvis hun ikke får det til innen tirsdag i neste uke ( noe som hun ikke gjør), får jeg et pizzastykke i kantina, får hun det til, så skal jeg spandere et pizzastykke...

Handballtreninga gikk veldig bra =) vi fikk en ny trener ( med beate trener fortsatt), hun het Catrine. Har vært keeper for Strindheim og Byåsen, og 1 kamp for landslaget, så det blir bra keepertrening :D vi spilte veldig mye, og hun pushet oss, noe som er bra.. Vi hadde litt relax og artige ting på slutten.. Dette blir bra ;D

Ingen kommentarer: